+38 063 360 20 25
Lifecell Київстар Vodafone
0
Вибране
0
Порівняння
Ваш кошик порожній!
Кошик

ПІДСТАВИ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРІВ

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець має право на повернення товару та повернення коштів якщо товар не був у вжитку, збережено його споживчі властивості, працездатність, упаковка, фабричні ярлики, товарний вигляд тощо без вказівки причин протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту фактичного отримання товару безпосередньо від поштового оператора у відділенні або кур'єра при адресній доставці.

Для повернення товару Вам необхідно подати документ, що підтверджує факт та умови його придбання, а також заповнити заяву на повернення товару.

Зверніть увагу: при пересиланні товару поштовим оператором, чек отримання товару покупцем у поштового оператора є документом купівлі і повинен зберігатися покупцем протягом усього гарантійного терміну!

Повернення товару, у разі виявлення недоліків, пов'язаних з невідповідністю умовам замовлення, що виникли з вини продавця:

У разі якщо товар переданий Вам з частковим недотриманням або з порушенням умов замовлення з вини продавця, що стосуються асортименту, комплектності, кількості товару при отриманні в поштовому відділенні або при адресній доставці у кур'єра поштового перевізника Ви маєте право сповістити продавця про ці порушення та вимагати їх усунення до факту отримання товару від перевізника.

Зверніть увагу! Отримання товару у відділенні поштового перевізника або при адресній доставці покупцем підтверджує той факт, що покупець перевірив та отримав комплектний, працездатний та належної якості товар без пошкоджень! У такому разі претензії покупців магазином можуть бути відхилені.

Пам'ятайте! Якщо у поштовому відділенні перевізника або при адресній доставці Ви виявили пошкодження товару або некомплектність з вини перевізника Ви маєте право відмовитися від отримання товару та вимагати компенсації від перевізника до факту отримання товару.

ПОРЯДОК ОБМІНУ АБО ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ

Для повернення товару Покупцеві необхідно надати документ, що підтверджує факт та умови його придбання.

Для здійснення повернення необхідно заповнити заяву на повернення товару.

Важливо! Не вказуйте в товарно-транспортну накладну послугу "зворотна доставка коштів". За наявності цього платежу склад не зможе отримати Вашу посилку та Вам потрібно буде повторно йти на відділення "Нової Пошти", щоб змінити умови доставки.

Після відправлення товару на узгоджене з нашим менеджером відділення "Нової Пошти", будь ласка, напишіть нам номер замовлення та ТТН на електронну адресу zakaz@megalavka.com.ua, щоб ми могли її отримати.

Повернення коштів здійснюється на картку покупця їм вказану. Якщо оплата провадилася з розрахункового рахунку, то кошти повертаються на нього.

При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем провадяться виходячи з вартості товару на момент його покупки.

ЯК ДОВГО ВІДБУВАЄТЬСЯ ОБМІН ТОВАРУ / ПОВЕРНЕННЯ ЗАСОБІВ?

Якщо товар новий і не був в експлуатації, то обмін або повернення коштів здійснюється протягом 1-3 робочих днів після отримання товару працівником складу у відділенні поштового перевізника. Якщо потрібна експертиза товару, то 3-5 робочих днів після отримання повернення. Максимальний термін на експертизу товару – 7 робочих днів з дня отримання товару та на повернення грошей – 7 робочих днів після закінчення експертизи.

ГАРАНТІЙНИЙ РЕМОНТ І СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Гарантійне обслуговування та ремонт товарів якщо на них поширюється гарантійне обслуговування та ремонт проводиться згідно з умовами та порядком зазначених у гарантійних талонах та в сервісних центрах виробника.

У разі відсутності сервісних центрів виробників або відсутності сервісного центру в обласному місті покупця товарів, які підлягають гарантійному обслуговуванню та ремонту, сервісне обслуговування здійснюється безпосередньо нашими сервісними центрами, розташованими у місті Київ, Дніпро та Львів.

Бракований товар, на який поширюється гарантійне обслуговування та ремонт, але такий що був у використанні, протягом 14 днів з моменту продажу, підлягає гарантійному ремонту, якщо на нього поширюються гарантійні зобов'язання виробника (зазначені в характеристиках товару), за наявності чека та гарантійного талону.

Вийшовший з ладу, внаслідок використання протягом 14 днів з моменту продажу товар на який поширюється гарантійне обслуговування та ремонт не підлягає обміну або поверненню. Такий товар підлягає гарантійному ремонту, якщо на нього поширюються гарантійні зобов'язання виробника (зазначений у характеристиках товару), за наявності чека та гарантійного талону.

Бракований товар, що вийшов з ладу після закінчення 14 днів з моменту продажу підлягає гарантійному ремонту, якщо на нього поширюються гарантійні зобов'язання виробника (зазначені в характеристиках товару), за наявності чека та гарантійного талона.