+38 063 360 20 25
Lifecell Київстар Vodafone
0
0

Ваш кошик порожній!

Підстави для повернення та обміну товарів

Покупець має право зробити повернення Товару (Повернення Товару проводиться, якщо зазначений Товар не був у вживанні, збережені його споживчі властивості, фабричні ярлики, товарний вигляд тощо) без зазначення причин протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту фактичного отримання Товару безпосередньо від поштового оператора або з нашого складу при самовивозі.

Для повернення товару Вам необхідно представити документ, що підтверджує факт і умови його придбання, а також заповнити заяву на повернення.

Зверніть увагу: при пересиланні товару поштовим оператором, чек отримання товару покупцем у поштового оператора є документом покупки і повинен зберігатися покупцем протягом усього гарантійного терміну!
 
Повернення Товару у разі виявлення недоліків, пов'язаних з невідповідністю умовам Замовлення, що виникли з вини Продавця:

У разі якщо Товар переданий Вам з частковим недотриманням або з порушенням умов Замовлення з вини Продавця, що стосуються асортименту, комплектності, кількості Товару, Ви маєте право повідомити Продавця (не пізніше семи календарних днів після отримання) про ці порушення і вимагати їх усунення.

Також Ви маєте право на відмову від товару і повернення сплачених грошових коштів. У даному випадку Товар повинен бути повернутий Продавцю із збереженням первісного товарного вигляду, його споживчих властивостей, пломб, фабричних ярликів.

Для повернення товару Вам необхідно представити документ, що підтверджує факт і умови його придбання.

Для здійснення повернення необхідно заповнити заяву на повернення.

Гарантійний ремонт і сервісне обслуговування

Гарантійне обслуговування здійснюється відповідно до умов зазначених у гарантійних талонах та у сервісних центрах, аналогічно зазначених у гарантійних зобов'язаннях виробника.

У разі відсутності таких чи відсутності сервісного центру в обласному місті покупця, сервісне обслуговування здійснюється безпосередньо нашими сервісними центрами, розташованими в місті Київ, Дніпро і Львів.

Бракований товар, але бувший у використанні, протягом 14 днів з моменту продажу, підлягає гарантійному ремонту, якщо на нього поширюються гарантійні зобов'язання виробника (зазначені в характеристиках товару), при наявності чека і гарантійного талона.

Вийшов з ладу, в результаті використання протягом 14 днів з моменту продажу, товар не підлягає обміну або поверненню. Такий товар підлягає гарантійному ремонту, якщо на нього поширюються гарантійні зобов'язання виробника (вказаний в характеристиках товару), при наявності чека і гарантійного талона.

Бракований або вийшов з ладу товар після закінчення 14 днів з моменту продажу підлягає гарантійному ремонту, якщо на нього поширюються гарантійні зобов'язання виробника (зазначені в характеристиках товару), при наявності чека і гарантійного талона.