Повернення, обмін і гарантійне обслуговування
Підстави для повернення та обміну товарів
Покупець має право зробити повернення Товару (Повернення Товару проводиться, якщо зазначений Товар не був у вживанні, збережені його споживчі властивості, фабричні ярлики, товарний вигляд тощо) без зазначення причин протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту фактичного отримання Товару безпосередньо від поштового оператора або з нашого складу при самовивозі.
Для повернення товару Вам необхідно представити документ, що підтверджує факт і умови його придбання, а також заповнити заяву на повернення.
Зверніть увагу: при пересиланні товару поштовим оператором, чек отримання товару покупцем у поштового оператора є документом покупки і повинен зберігатися покупцем протягом усього гарантійного терміну!
Повернення Товару у разі виявлення недоліків, пов'язаних з невідповідністю умовам Замовлення, що виникли з вини Продавця:
У разі якщо Товар переданий Вам з частковим недотриманням або з порушенням умов Замовлення з вини Продавця, що стосуються асортименту, комплектності, кількості Товару, Ви маєте право повідомити Продавця (не пізніше семи календарних днів після отримання) про ці порушення і вимагати їх усунення.
Також Ви маєте право на відмову від товару і повернення сплачених грошових коштів. У даному випадку Товар повинен бути повернутий Продавцю із збереженням первісного товарного вигляду, його споживчих властивостей, пломб, фабричних ярликів.
Для повернення товару Вам необхідно представити документ, що підтверджує факт і умови його придбання.
Для здійснення повернення необхідно заповнити заяву на повернення.
Гарантійний ремонт і сервісне обслуговування
Гарантійне обслуговування здійснюється відповідно до умов зазначених у гарантійних талонах та у сервісних центрах, аналогічно зазначених у гарантійних зобов'язаннях виробника.
У разі відсутності таких чи відсутності сервісного центру в обласному місті покупця, сервісне обслуговування здійснюється безпосередньо нашими сервісними центрами, розташованими в місті Київ, Дніпро і Львів.
Бракований товар, але бувший у використанні, протягом 14 днів з моменту продажу, підлягає гарантійному ремонту, якщо на нього поширюються гарантійні зобов'язання виробника (зазначені в характеристиках товару), при наявності чека і гарантійного талона.
Вийшов з ладу, в результаті використання протягом 14 днів з моменту продажу, товар не підлягає обміну або поверненню. Такий товар підлягає гарантійному ремонту, якщо на нього поширюються гарантійні зобов'язання виробника (вказаний в характеристиках товару), при наявності чека і гарантійного талона.
Бракований або вийшов з ладу товар після закінчення 14 днів з моменту продажу підлягає гарантійному ремонту, якщо на нього поширюються гарантійні зобов'язання виробника (зазначені в характеристиках товару), при наявності чека і гарантійного талона.
- Дізнайтеся про переваги використання посуду з нержавіючої сталі і навчитеся правильно доглядати за ним, щоб він залишався привабливим та довговічним. У цій статті розглянемо особливості НЖС, способи видалення плям та правила експлуатації для збереження кухонного начиння у відмінному стані протягом багатьох років.Догляд за посудом із нержавіючої сталі: секрети продовження терміну служби